Artık bakma yeter bu kadar

Minik oğlumla otobüse binmiştik geçenlerde,önümüzde de dünya tatlısı küçücük bir bebiş vardı, Allahım baktıkça bize nasıl gülüyordu..Oğlum da bakmaktan kendini alamamakla birlikte,çenemi tutarak beni kendine çevirdi ve gözlerimin içine bakarak:
-Anneee artık bakma yeter bu kadar dedi..Kıskandık besbelli..Peki dedim ve sadece ona baktım..
İnsanın evladınca bu kadar sevilmesi ne kadar güzel,daim olsun diliyorum, sizi de böylesi seviyor çocuklarınız değil mi?
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to Artık bakma yeter bu kadar

  1. oyy sevsinler onu anasını nasılda kıskanırmış

  2. Eee annesi bakmak var bakmak var sen de oyle dikkatli bakmissin ki yavrunun dikkatini cekmis artik;)

  3. ama bayılıyorum ben, şu çenemizi tutarak yüzlerimizi kendilerine çevirmelerine 🙂

  4. Yeşim says:

    Mete mi dedi bunu sana? Kıyamam annesini de paylaşamazmış kimseyle 🙂 Ana gibi yar olmazmış balam tadını çıkar 🙂 Bu arada mimledim seniii 🙂

Leave a Reply

