Ve bugün 40′ a ayak bastım

Yok öyle ayak bastı parası isteyen falan da olmadı..

Vakti saati gelince pattadanak basıyosun ayağını..

Vize soran yok,gönlün var mı diye soran yok..

Ben yine de her ihtimale karşı ucundan bastım,her an,yan çizebileyim diye..

Kısacası sayın okur, yeni bir yaşa girmek bedava..

Hani insanoğlu bedava mezar bulsa girermiş ya, iş yaş olayına girince üste para verseler hele de belli bir yaştan sonra ıhhhhh çekici gelmiyor..

35-40 yaş arası hakkaten güzeldi benim için daha önce de dediğim gibi, insan belli bir olgunluğa kavuşuyor,kıytırık şeyleri siliyorsunuz hayatınızdan,önemsediğiniz şeyler azalıyor ama,çok da iyi oluyor..

Doğduğuma pişman mıyım,yok değilim,hatta uzun yıllar yaşama niyetine de halen sahibim, Allah nasip ederse..

Eskiden derdim ki ana koca kadın 40 yaşına gelmiş ne giyiyor ya..Giyiliyormuş,giyim yaşa göre değil ruha göreymiş..

Aslında bugün canım da sıkkın ama bloglar kapanacakmış diye, napalım,bir kere doğmuş bulunduk bugün,elbet ki kutlayacağız..

Kendime hayırlı,uğurlu,sağlıklı,bol getirili:),nice güzel yaşlar diliyor, bu vesile ile de doğum günümü kutluyorum..

Haaaa iyi ki beni doğurdun diye anamı cep telefonundan aramayı da unutmuyorum..

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

